دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی اکشن و محبوب Borderlands 2 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:52 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن و محبوب Borderlands 2 برای XBOX360

.

بازی Borderlands 2 یک بازی در سبک اکشن اول شخص است. داستان بازی در  مربوط به ۵ سال بعد از وقایع عنوان اصلی می شود.اکنون پنج سال گذشته است و فردی به نام Jak Handsome با دستیابی به منابع سیاره و صاحب شدن شرکت Hyperion خود را مالک سیاره پاندورا می داند و حقیقتا در آن قدرتمندترین فرد به حساب می آید.

اکنون سیاره وحشی تر از هر زمانی به نظر می رسد و به شخصی احتیاج دارد که نظم و امنیت را به آن برگرداند که جک با نوید آن که تمام نا آرامی ها را از بین ببرد قدرت را در دست گرفته است اما در اصل به دنبال منافع شخصی خویش می باشد و قصد دارد تا صنعتی عظیم را در پاندورا راه بیاندازد.برای پیشبرد اهداف خود از ربات ها استفاده می کند که با استفاده از پایگاه هایی که به وجود آورده است می تواند به تمامی نقاط سیاره سیطره داشته باشد و ربات های خود را ارسال کند.

این خلاصه ای از اصل داستان بازی Borderlands 2 می باشد.مخاطب از جایی وارد بازی می شود که یک مسابقه توسط جک برگزار شده است.این مسابقه مرگبار که شما با خطر انداختن جان خود در آن پیروز می شوید هیچ جایزه ای برای شما به همراه ندارد جز مرگ !! اگر Guardian Angel را که به عنوان راهنما در عنوان اصلی با قهرمان همراه بود را بیاد بیاورید اینجا هم با او روبرو می شوید که چگونگی داستان و دلیل کشتن جک را برای شما شرح می دهد.

به جز فرشته راهنما چهار شخصیت در عنوان اول نیز به این شماره هم امده اند که در زندان جک به سر می برند.فرشته راهنما جزئیات و چگونگی نجات دادن آنها را شرح می دهد که دیگر آزادسازی آنها بر عهده مخاطب خواهد بود.تمام وقایع بازی حول مقابله با جک و آزادسازی قهرمان های عنوان اصلی ادامه می یابد که ظاهرا بازی یک سری عمیات های جانبی نیز خواهد داشت.

دانلود بازی اکشن و محبوب Borderlands 2 برای XBOX360شما می توانید بازی Borderlands 2 برای XBOX360 را در یک DVD به صورت ارجینال و بسته بندی شکیل قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

در ضمن این بازی دارای مد های Co-op & Co-op Compaign (بازی آفلاین به صورت دو نفره) نیز می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی اکشن را از سایت یاس دانلود دانلود نمایید.

دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

بازی Region Free و فرمت ISO


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:51 - 28 / 2 / 1392

 

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360

Region: REGION FREE  Format: ISO

 



بالاخره بازی فوق العاده محبوب ،جذاب و اکشن کال او دیوتی مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 برای xbox360 برای دوستداران این بازی محبوب منتشر شد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مدرن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov  بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و….. داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. شما هم اکنون می توانید این بازی  فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی محبوب و حرفه ای FIFA 12 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:50 - 28 / 2 / 1392

 

 

دانلود بازی محبوب و حرفه ای FIFA 12 برای XBOX360

 

|نسخه نهایی|

|بازی به صورت PAL Region و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 

Electronics Arts در این بازی موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود زیادی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12 دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید  EA مخصوص حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.  شما هم اکنون می توانید نسخه XBOX360 بازی fifa 12  مخصوص کنسول های NTSC  (منطقه آمریکا) را  از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:48 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد